مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 18:352020-12-25حوادث

تصادف مرگبار پژو و رنو در جاده کاشان به نوش آباد


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: تصادف پژو و رنو در جاده کاشان به نوش آباد پنج کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: تصادف پژو و رنو در جاده کاشان به نوش آباد پنج کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

روح اله فدایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شامگاه جمعه (5 دی ماه) ساعت 17 و 16 دقیقه حادثه تصادف در جاده کاشان به نوش آباد، نزدیکی پل زیرگذر این محور، به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی کاشان تیم های امدادنجات و اطفاء حریق ایستگاه های شماره 2 و 4 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه پژو پارس در حال سبقت از یک تریلر در حال دور زدن بوده که از روبرو به یک خودرو سواری رنو ساندرو برخورد کرده و منجر به فوت راننده و سرنشین پژو پارس و مصدوم شدن سه نفر دیگر از سرنشینان دو خودرو می شود.

وی گفت: ماموران آتش نشانی بلافاصله با استفاده دستگاه های تخصصی سرنشینان گرفتار شده در خودروها را نجات داده و محل حادثه برای جلوگیری از آتش سوزی احتمالی ایمن سازی کردند.

فدایی افزود: محل حادثه برای بررسی علت تصادف در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار گرفت و مصدومان حادثه با سه تیم آمبولانس اعزامی از کاشان و نوش آباد جهت انجام اقداماتی درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف مرگبار پژو و رنو در جاده کاشان به نوش آباد

تصادف مرگبار پژو و رنو در جاده کاشان به نوش آباد